هدیه تولد برای دختر 20 ساله

club news
2 min readMay 9, 2021

کادوی تولد دخترانه آیلین
کادویی آیلین هم یک کادو دخترانه با تزیین ویژه و خاص است. پک آیلین از یک دستبند نقره بسیار زیبا تشکیل شده که در داخل یک جعبه هدیه قرار می گیرد و دورتادور آن با گلهای مصنوعی بسیار زیبا تزیین می شود.

کادو برای دختر بیست ساله

این پک نیز می تواند تبدیل به یک کادوی تولد سورپرایزی برای دختران 12، 15 الی 20 ساله بحساب آید که می توانید با هزینه نچندان گزاف برای عزیزانتان تهیه کنید.

کادو تولد هیجان انگیز برای دختر 12 الی 20 ساله

هدیه برای دوست دختر

7- گردنبند آرتمیس
اگر به دنبال یک هدیه اقتصادی برای دختر یا دوست دختر خود هستید گردنبند آرتمیس یکی از مدلهای پرفروش ما در تک کادو است. این گردنبند زیبا از جنس مس سفید تهیه شده و به شکل یک حلقه با دو بال طراحی شده است که طراحی آن چشمگیر و نوجوان پسند است.

کادو تولد هیجان انگیز برای دختر 12 الی 20 ساله

هدیه برای دختر 12 تا 20 ساله

8- گردنبند دخترانه نانسی
گردنبند نانسی یک گردنبند دو پلاک است که پلاک های آن به شکل قلب طراحی شده اند. این گردنبند دخترانه جذاب از جنس مس سفید تولید شده و از کیفیت بالایی برخوردار است و در یک جعبه هدیه شیک برای شما ارسال خواهد شد.

کادو تولد هیجان انگیز برای دختر 12 الی 20 ساله

کادو تولد برای دختر 12 ، 15 و 20 ساله

9- کیف های رودوشی برند یوتاب
کیف های رودوشی یوتاب در 3 مدل بیتا، بی همتا و یکتا در فروشگاه تک کادو موجود و قابل سفارش هستند. این کیف های رودوشی زیبا از جنس مخمل تهیه شده اند و طرح های بکار رفته در آنها ایرانی و سنتی است و در رنگبندی بسیار جذاب و زیبا قابل سفارش هستند.

کیف رودوشی حتماً یک کادو جذاب برای دختر خانمها است و هیچ دختری نیست که از داشتن و هدیه گرفتن یک کیف جدید و زیبا ناخشنود شود!

کادو تولد هیجان انگیز برای دختر 12 الی 20 ساله

هدیه دخترانه برای دختر نوجوان

10- پک هدیه دخترانه صورتیها
این پک همانطور که از اسمش نیز پیداست پر از رنگ صورتی، رنگ مورد علاقه دختر خانمهاست. این پک از یک جفت عروسک کوتوله با لباس های صورتی با خالهای سفید بعلاوه یک گردنبند استیل قلبی شکل تشکیل شده است. جعبه اینکار نیز صورتی با خالهای سفید است که پک را یکدست و کامل می کند.

پک هدیه صورتیها دهمین کادوی سورپرایزی و جذاب پیشنهادی ما برای دختران نوجوان و جوان است که می توانید براحتی از تک کادو تهیه کنید.

کادو تولد هیجان انگیز برای دختر 12 الی 20 ساله

این بود 10 پیشنهاد ما برای تهیه کادو تولد برای دختران نوجوان 12 تا 20 ساله که امیدواریم تا مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.

--

--